• Strona 1 z 1
  • 1
Nie mogę wylogować się ze swoich stron
Gryf1206
Postów: 2
Reputacja: 0
Wiadomość # 1 | 14:42
Witam, mam kilka darmowych stron na ucoz. Wszystko dobrze chodziło ale od 3 dni po zalogowaniu się na stronę, panel zarządzania czy forum. Nie mogę się wylogować. Daję > Ogóle > Wyloguj się ale to powoduje "odśwież", a nie wylogowanie. Musze czekać godz żeby samo się wylogowało.
Co mam zrobić i jak to naprawić?
junkie
Postów: 379
Reputacja: 9
Wiadomość # 2 | 17:08
Witam,

Ustawienia dotyczące logowania się można sprawdzić i zmienić poprzez Panel Zarządzania -> Bezpieczeństwo - Ustawienia zabezpieczeń.

Po kliknięciu w przycisk wyloguj strona powinna się odświeżyć (przeładować) i jeśli: była to podstrona w Panelu Zarządzania to powinno pojawić się okno ponownego logowania, a jeśli wylogowanie nastąpiło z poziomu witryny - forum to powinna pojawić się ta sama strona jak przed wylogowaniem.

Podejrzewam że może mieć to związek z ustawieniami przeglądarki - czy po wylogowaniu i wyczyszczeniu pamięci podręcznej taka sytuacja ma dalej miejsce?

Przed zadaniem pytania skorzystaj z funkcji "Szukaj". Poprawny tytuł oraz dział ułatwi odpowiedź na pytanie.
Gryf1206
Postów: 2
Reputacja: 0
Wiadomość # 3 | 14:49
Ale co mam wybrać w Panel Zarządzania -> Bezpieczeństwo -> Ustawienia zabezpieczeń
Ustawienia mam standardowe nie majstrowałam przy nich. Normalnie to działało, ale teraz nie mogę się wylogować.
Historię przeglądarki usunęłam, nie zadziałało, nadal nie mogę się wylogować.
Proszę o dokładniejsze informację.

Proszę też powiedzieć gdzie ustawić żeby prosiło o login i hasło, żeby komputer z którego się loguje zmienić z "komputer osobisty" na "komputer dostępny dla wszystkich"
junkie
Postów: 379
Reputacja: 9
Wiadomość # 4 | 11:50
W Panelu Zarządzania proszę sprawdzić jak wyglądają ustawienia - pola: Maksymalna liczba jednoczesnych logowań do Panelu zarządzania oraz Limit czasu sesji. Wedle odpowiedzi z działu pomocy technicznej - nie występują obecnie żadne problemy z wylogowaniem. Proszę o sprawdzenie tego raz jeszcze - usunięcie historii oraz danych z pamięci podręcznej cache oraz ciasteczek. Alternatywnie proszę też sprawdzić działanie logowania-wylogowania na innych przeglądarkach.

Ustawienia prośby o login i hasło należy dokonać w momencie logowania do uID.me oraz do Pulpitu Webtopa:

A także ustawiając w panelu zarządzania: Użytkownicy » Ustawienia modułu -> Dozwolone metody autoryzacji użytkowników -> wybrać uID użytkownicy (uID).
Załączniki: 2656881.png (5.8 Kb) · 0179260.png (14.3 Kb)

Przed zadaniem pytania skorzystaj z funkcji "Szukaj". Poprawny tytuł oraz dział ułatwi odpowiedź na pytanie.
  • Strona 1 z 1
  • 1
Wyszukiwanie: