|
Forum uCoz Zarządzanie systemem Ogólne pytania Niedziałające Bloki (Niedziałające Bloki) |
Niedziałające Bloki |
Loguję się jako Administrator. Wybieram Kreator / Dodaj blok + . Następnie podaję nazwę bloku i umiejscawiam go w strefie 1 kontenera chwytając jego górną część lpm. Wybieram używany blok i opcje: Zarządzanie treścią bloku / Site elements / Kategorie. Następnie ponownie wybieram i zapisuję w: Zarządzanie treścią bloku: HTML oraz osobno zapisuję: Dostęp. Zapisuję zmiany w: Kreator / Zapisz zmiany. Strona odświeża się automatycznie, bloku dodanego nie ma. Nie tylko to nie działa.
Wybór: Site elements / Kategorie - nie działają Site elements / Kategorie kanału - również nie działa Blog & news / Kategorie - również. I jeszcze kilka innych.. Dlaczergo to nie działa przy takiej konfiguracji zapisu? |
Proszę o informację pomocnicze - w jakim dokładnie szablonie występuje ta niespójność, w jakim module oraz na jakiej przeglądarce pracujesz.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z funkcji "Szukaj". Poprawny tytuł oraz dział ułatwi odpowiedź na pytanie.
|
Użyte do sprawdzenia systemy operacyjne:
Win7 sp2 Win XP Pro sp3 Użyte przeglądarki do testu: K_Meleon 1.5.4 FireFox Google Chrome Użyty szablon/modół na omawianej stronie: Wygląd #121 modół: strona główna szablonu Użyta konfiguracja jednostki sprawdzającej: sprawna Użyte oprogramowanie zewnętrzne: sprawne Użyte przeglądarki: sprwne, bez odrębnej edycji kodu html Test wykonany w różnych odstępach czasu: z różnicą kilku dni: 2 tygodnie temu w różnych porach pomiędzy 17.10 a 21.30; ponowiony 4 dni temu pomiędzy: 23.30 a 4.30 Niedziałające zauważone bloki: Site elements / Kategorie - nie działają Site elements / Kategorie kanału - nie działa Blog & news / Kategorie - nie działa -prawdopodobnie blokow nie działających jest więcej Ważna wskazówka: bloki po zapisaniu w kreatorze i wyjściu z niego nie są widoczne na stronie jak podane to w temacie - ale po powrocie do kreatora są widoczne. Zapis bloków na różne sposoby jednocześnie i oddzielnie również, jak podane w powyższym poście. |
Przekazałem sprawę do naszego działu supportu. Jeśli chcesz dodatkowo zgłosić niespójności bądź błędy - proszę o skorzystanie z formularza w Panelu Zarządzania (Strona Główna » Wsparcie techniczne).
Przed zadaniem pytania skorzystaj z funkcji "Szukaj". Poprawny tytuł oraz dział ułatwi odpowiedź na pytanie.
|
Proszę o natychmiastową odpowiedź o zażegnaniu problemu na mail administratora strony; adres mail-owy nie dawno uległ zmianie. Nie zamierzam rozstawać się z obecnym szablonem. Proszę też uwzględnić czy będzie konieczny ponowny wybór tego samego szablonu; oraz czy nie ulegną utracie już zapisane zmiany w obecnym szablonie.
|
Odpowiedź jaką otrzymałem od działu pomocy w temacie bloków.
Cytat Wszystko zależy od modułu w jakim pracujemy. Jeśli użytkownik widzi moduły Video/News - zobaczy te bloki. Natomiast jeśli użytkownik widzi moduł Edycji strony - powyższe bloki się nie pojawią. Innymi słowy powyższa funkcjonalność działa ale tylko na podstronach które mają kategorie. Na przykład dla Video albo Newsy blok będzie dostępny - to standardowe ustawienie systemu. Jeśli chcesz pokazać kategorie na każdej z podstron - musisz skorzystać z modułu Informatorzy (Panel Zarządzania - Narzędzia). Przed zadaniem pytania skorzystaj z funkcji "Szukaj". Poprawny tytuł oraz dział ułatwi odpowiedź na pytanie.
|
| |||
| |||