|
Forum uCoz Zarządzanie systemem Zarządzanie kontem Pulpit Weptopa (zamiana właściciela) |
Pulpit Weptopa |
Gdzie znajduje się w Pulpicie Webtop opcja zatwierdzająca przysłaną prośbę o zmianę właściciela witryny? Gdzie znajduje się opcja potwierdzenia?
http://ai-bajkianime.at.ua/ Post edytowany przez PrinceDemonic - Poniedziałek, 08-04-2013, 21:30
|
W Panelu Zarządzania (strona główna) wybierasz opcję Bezpieczeństwo - Zmiana właściciela witryny. Po podaniu wszystkich niezbędnych danych pojawi się okno:
http://screencast.com/t/klMicJNtr Następnie należy zalogować się do pulpitu Webtop'a - okno informacyjne pojawi się samoczynnie (tu przykład w języku rosyjskim): http://forum.ucoz.ru/_fr/357/8291644.png Pamiętaj że: Cytat Można anulować proces transferu tylko wtedy, gdy nie został jeszcze potwierdzony. Proces ten może być anulowany nie więcej niż 2 razy, a potem możliwość korzystania z tej funkcji zostanie zablokowana. Przed zadaniem pytania skorzystaj z funkcji "Szukaj". Poprawny tytuł oraz dział ułatwi odpowiedź na pytanie.
|
Chodzi tutaj o anulowanie- przycisk anulowania z pozycji Panelu zarządzania?
Czy anulowanie potwierdzenia z pulpitu Webtop. |
Cytat Proces ten może być anulowany nie więcej niż 2 razy, Czyli chodzi o anulowanie z panleu zarządzania jak równierz jest liczone anulowanie z pulpitu webtop? (jeżeli wcześniej nie zostalo anulowane z Panelu zarządzania) |
Anulowanie z panelu zarządzania = anulowanie z pulpitu Webtop. Czyli można anulować to dwa razy zarówno z jednego jak i z drugiego miejsca.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z funkcji "Szukaj". Poprawny tytuł oraz dział ułatwi odpowiedź na pytanie.
|
Nie o to pytam. Rozumiem przecież, że nie dwa razy
Które anulowanie liczy się jako anulowane: do poniżeszej informacji o zablokowaniu funkcji? Anulowanie z Panelu zarządzania, czy anulowanie z pulpitu Weptop? Nie mówię o sytuacji w której po jednej stronie zostaje to anulowane i niby ktoś ma to ponowić po 2 stronie; tylko pytam, które się liczy jako powyższe anulowanie. Post edytowany przez PrinceDemonic - Środa, 10-04-2013, 15:40
|
Dzięki za pomoc junkie.
(chciałem podziękować; ale odmowa dostępu) Post edytowany przez PrinceDemonic - Środa, 10-04-2013, 15:42
|
Witam. Mamy problem z zatwierdzeniem adresu e-mail. Niemoge wpisac kodu weryfikacyjnego poniewaz nic nie dochodzi na moja skrzynke. Powtarzam operacje kilkakrotnie ale bez skutku. Co robic?
|
| |||
| |||