• Strona 1 z 1
  • 1
Forum uCoz » Zarządzanie systemem » Zarządzanie kontem » Pulpit Weptopa (zamiana właściciela)
Pulpit Weptopa
PrinceDemonic
Postów: 99
Reputacja: 0
Wiadomość # 1 | 22:26
Gdzie znajduje się w Pulpicie Webtop opcja zatwierdzająca przysłaną prośbę o zmianę właściciela witryny? Gdzie znajduje się opcja potwierdzenia?
  • http://ai-bajkianime.at.ua/

http://ai-bajkianime.at.ua/
Post edytowany przez PrinceDemonic - Poniedziałek, 08-04-2013, 21:30
junkie
Postów: 379
Reputacja: 9
Wiadomość # 2 | 15:39
W Panelu Zarządzania (strona główna) wybierasz opcję Bezpieczeństwo - Zmiana właściciela witryny. Po podaniu wszystkich niezbędnych danych pojawi się okno:
http://screencast.com/t/klMicJNtr
Następnie należy zalogować się do pulpitu Webtop'a - okno informacyjne pojawi się samoczynnie (tu przykład w języku rosyjskim):
http://forum.ucoz.ru/_fr/357/8291644.png

Pamiętaj że:
Cytat
Można anulować proces transferu tylko wtedy, gdy nie został jeszcze potwierdzony. Proces ten może być anulowany nie więcej niż 2 razy, a potem możliwość korzystania z tej funkcji zostanie zablokowana.

Przed zadaniem pytania skorzystaj z funkcji "Szukaj". Poprawny tytuł oraz dział ułatwi odpowiedź na pytanie.
PrinceDemonic
Postów: 99
Reputacja: 0
Wiadomość # 3 | 20:06
Chodzi tutaj o anulowanie- przycisk anulowania z pozycji Panelu zarządzania?
Czy anulowanie potwierdzenia z pulpitu Webtop.
junkie
Postów: 379
Reputacja: 9
Wiadomość # 4 | 20:53
Anulowanie z poziomu Panelu Zarządzania automatycznie anuluje wiadomość w pulpicie Webtopa.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z funkcji "Szukaj". Poprawny tytuł oraz dział ułatwi odpowiedź na pytanie.
PrinceDemonic
Postów: 99
Reputacja: 0
Wiadomość # 5 | 22:01
Cytat
Proces ten może być anulowany nie więcej niż 2 razy,


Czyli chodzi o anulowanie z panleu zarządzania jak równierz jest liczone anulowanie z pulpitu webtop? (jeżeli wcześniej nie zostalo anulowane z Panelu zarządzania)
junkie
Postów: 379
Reputacja: 9
Wiadomość # 6 | 00:06
Anulowanie z panelu zarządzania = anulowanie z pulpitu Webtop. Czyli można anulować to dwa razy zarówno z jednego jak i z drugiego miejsca.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z funkcji "Szukaj". Poprawny tytuł oraz dział ułatwi odpowiedź na pytanie.
PrinceDemonic
Postów: 99
Reputacja: 0
Wiadomość # 7 | 02:56
Nie o to pytam. Rozumiem przecież, że nie dwa razy
Które anulowanie liczy się jako anulowane: do poniżeszej informacji o zablokowaniu funkcji?
Anulowanie z Panelu zarządzania, czy anulowanie z pulpitu Weptop?
Nie mówię o sytuacji w której po jednej stronie zostaje to anulowane i niby ktoś ma to ponowić po 2 stronie; tylko pytam, które się liczy jako powyższe anulowanie.
Post edytowany przez PrinceDemonic - Środa, 10-04-2013, 15:40
junkie
Postów: 379
Reputacja: 9
Wiadomość # 8 | 09:40
W powyższej sytuacji każde anulowanie (z Panelu Zarządzania lub z pulpitu Webtopa) jest doliczane jako jedno do zablokowania funkcji.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z funkcji "Szukaj". Poprawny tytuł oraz dział ułatwi odpowiedź na pytanie.
PrinceDemonic
Postów: 99
Reputacja: 0
Wiadomość # 9 | 15:41
Dzięki za pomoc junkie.
(chciałem podziękować; ale odmowa dostępu)
Post edytowany przez PrinceDemonic - Środa, 10-04-2013, 15:42
junkie
Postów: 379
Reputacja: 9
Wiadomość # 10 | 16:34
Podziękowania już działają smile
Przed zadaniem pytania skorzystaj z funkcji "Szukaj". Poprawny tytuł oraz dział ułatwi odpowiedź na pytanie.
THC_DRIVER
Postów: 3
Reputacja: 0
Wiadomość # 11 | 21:38
Witam. Mamy problem z zatwierdzeniem adresu e-mail. Niemoge wpisac kodu weryfikacyjnego poniewaz nic nie dochodzi na moja skrzynke. Powtarzam operacje kilkakrotnie ale bez skutku. Co robic?
Forum uCoz » Zarządzanie systemem » Zarządzanie kontem » Pulpit Weptopa (zamiana właściciela)
  • Strona 1 z 1
  • 1
Wyszukiwanie: