Wiadomość # 1 | 12:59
Panel Zarzązania » Forum » Zarządzanie forami

Możesz zarządzać moderatorami i administratorami tylko przez Panel Zarządzania.

1. Aby dodać moderatora do forum zaloguj się do Panelu Zzarządzania przez http://site_address/admin .
2. Po zalogowaniu się do strony głównejPZ przejdź do sekcji Forum.
3. Wybierz "Zarządzanie forami". [imghttp://forum.ucoz.pl/users/2.gif[/img]
4. Wybierz forum do którego chcesz dodać moderatora i wybierz "Zmień" (ikona klucza).
5. Znajdź linię "Moderatorzy forum:".
6. Wybierz "+" obok okna.
7. Wprowadź nazwę moderatora którego chcesz przypisać i wciśnij przycisk "Szukaj".
8. Gdy użytkownik zostanie znaleziony, wybierz jej/jego login.
9. Po wybraniu loginu użytkownika, zostanie on dodany do listy moderatorów.
10. Zapisz wyniki pracy i wróc do strony głównej forum aby sprawdzić czy moderator został przypisany.



Przed zadaniem pytania skorzystaj z funkcji "Szukaj". Poprawny tytuł oraz dział ułatwi odpowiedź na pytanie.