|
Forum uCoz Zarządzanie systemem Użytkownicy witryny Wysyłka korespondencji masowej |
Wysyłka korespondencji masowej |
istnieje możliwość masowej wysyłki wiadomości. Można tego dokonać w Panelu Zarządzania. "Strona Główna » Użytkownicy » Wysyłka korespondencji masowej" przy odpowiednich założeniach i zasadach: 1. Maksymalna długość wiadomości to 10000 znaków. 2. Wysyłka jest możliwa nie częściej niż raz na 5 godzin. 3. Użytkowniczy mogą zapisać się na mailing podczas rejestracji bądź edycji profilu. 4. Można stworzyć kategorie do których użytkownicy będą się dopisywać (np. "Newsy", "Newsy komputerowe"...). Maksymalna liczba kategorii to 20. 5. Wysyłka nie może być przerwana w trakcie, zatem wciskaj przycisk "Rozpocznij" z dużą rozwagą. 6. Wiadomości są wysyłane w trybie tekstowym, zatem tagi HTML nie będą działały w wiadomościach. 7. Wszystkie wysłane maile są zapisywane w archiwum, więc nie pisz obraźliwych treści. Jeśli ktokolwiek będzie się skarżył, możemy wyciągnąć konsekwencję. Wiadomości sa wysyłane tylko do osób które zasubskrybowały je i potwierdziły swój adres e-mail. Subskrypcja jest DOBROWOLNA!!! Uwaga: Opcja subskrypcji pojawi się formularzu rejestracji i profilu użytkownika TYLKO po stworzeniu co najmniej jednej kategorii mailingowej! Jak wysłać masowo e-maile?
1. Upewnij sie że masz kategorię. Jeśli nie - stwórz jedną w prawym górnym rogu poprzez "Nowa kategoria". 2. Wybierz kategorię. (Obowiązkowo)
b) Aby obejrzeć poprzednio wysłane wiadomości wybierz "Archiwum wysyłki". 3. Wypełnij formularz i wciśnij "Rozpocznij wysyłkę". Przed zadaniem pytania skorzystaj z funkcji "Szukaj". Poprawny tytuł oraz dział ułatwi odpowiedź na pytanie.
|
| |||
| |||