|
Forum uCoz Zarządzanie systemem Albumy zdjęć, Formularze e-mail, Księga gości, Media Społecznościowe FAQ - Księga Gości |
FAQ - Księga Gości |
Czym jest moduł "Księga Gości"? Księga Gości to jedna z najstarszych i najpopularniejszych form informacji zwrotnej dla właściciela witryny. Dzięki niej otrzymasz informację od użytkowników na temat twojego systemu a komentarze będą pojawiały się właśnie w module księgi. Jaka jest różnica pomiędzy Księgą a Forum? Komunikacja na forum to dyskusja. Nielimitowana ilość użytkowników może uczestniczyć w niej w tym samym czasie. Księga gości działa na zasadzie pytania-odpowiedzi. Jak zainstalować Księgę Gości? Zaloguj się do Panelu Zarządzania dodając /admin do nazwy strony. Przejdź do folderu modułów - "Nieaktywne". Znajdź "Księga gości" i kliknij. Wybierz "Zainstaluj moduł". Jak odinstalować moduł Księgi? Zaloguj się do Panelu Zarządzania dodając /admin do nazwy strony. Przejdź do Księgi Gości. Znajdź "Odinstaluj moduł" i wybierz go. Odpowiedz na sekretne pytanie i wybierz ponownie "Odinstaluj moduł". Chcę pozwolić/zablokować użytkowników którzy nie są zarejestrowani na mojej stronie do zostawienia wiadomości. Jak to zrobić? Zaloguj się do Panelu Zarządzania dodając /admin do nazwy strony. Przejdź do Użytkownicy - Grupy użytkowników - Ustawienia praw dla wszystkich grup - Księga gości. Ustaw odpowiednie prawa wedle potrzeby i kliknij przycisk "Zapisz" na dole strony. Chcę aby nowe wpisy pojawiały się na początku/końcu księgi. Jak to zrobić? Zaloguj się do Panelu Zarządzania dodając /admin do nazwy strony. Przejdź do Księga gości - Ustawienia modułu - Wyświetlaj nowe wpisy - wybierz Góra/Dół a następnie zapisz zmiany. Nie chcę aby wszystkie wiadomości były wyświetlane w Księdze Gości. Czy jest sposób na sprawdzenie wiadomości użytkowników przed ich publikacją? Tak - możesz użyć pre-moderacji. Zaloguj się do Panelu Zarządzania dodając /admin do nazwy strony. Przejdź do Użytkownicy - Grupy użytkowników - Ustaw pozwolenia dla wszystkich grup - Księga Gości - Moderuj nowe wpisy. Zaznacz grupy których wpisy chcesz pre-moderować i kliknij "Zapisz". Gdzie mogę zaznaczyć/zmienić nazwy pól w Księdze gości? Zaloguj się do Panelu Zarządzania dodając /admin do nazwy strony. Przejdź do Księga gości - Ustawienia modułu - Pola w formularzu wiadomości. Zaznacz pola które mają być wyświetlane i kliknij "Zapisz". Nazwa pól może być zmieniona w Wygląd - Zarządzanie wyglądem (szablonu) - Księga Gości - Formularz dodawania nowych wiadomości. Nie chcę aby użytkownicy publikowali niepoprawnych słów w mojej Księdze gości. Co powinienem zrobić? Funkcja "Wypisz wszystkie słowa i ich odmiany" powinna tutaj pomóc. Zaloguj się do Panelu Zarządzania dodając /admin do nazwy strony. Przejdź do Księga gości - Ustawienia modułu. Słowo i jego odmiana musi być wpisana osobno i oddzielona znakiem równości (=). Każda para musi być wpisana w nowej linii. Czy istnieją jakieś ograniczenia co do ilości wpisów w Księdze Gości? Maksymalny numer wpisów to 80000. Jeśli ilość wpisów przekroczy ten numer, stare zostaną automatycznie usunięte. Przed zadaniem pytania skorzystaj z funkcji "Szukaj". Poprawny tytuł oraz dział ułatwi odpowiedź na pytanie.
|
| |||
| |||