• Strona 1 z 1
  • 1
Forum uCoz » Zarządzanie systemem » Ogólne pytania » Problem z aktualnościami na stronie (Problem z aktualnościami na stronie)
Problem z aktualnościami na stronie
Obtained_PL
Postów: 1
Reputacja: 0
Wiadomość # 1 | 12:30
Witam.
Jestem troszkę laik w tych sprawach i mam problem z edycją mojej strony . Mam stronę http://gran-turismo.ucoz.pl/ i mam problem z dodawaniem nowych aktualności na moją stronę główną. Nie mam na stronie głównej nigdzie przycisku "dodaj aktualność" .. A gdy dodaję aktualność poprzez górny pasek edytora strony to nie jest ona na stronie głównej tylko gdzieś schowana w archiwum . Dało by radę zrobić tak aby te aktualności pojawiały się na stronie głównej ?
Pozdrawiam
wink
Post edytowany przez Obtained_PL - Sobota, 08-06-2013, 12:31
junkie
Postów: 379
Reputacja: 9
Wiadomość # 2 | 11:56
Witam,

Po tym jak zalogujesz się na swoją stronę - możesz dodawać nowe wpisy korzystając z rozwijanego zestawu przycisków oraz polecenia Dodaj Nowy Wpis (przykład z mojej strony www):


Dodanie aktualności sprawia że pojawi się ona na stronie głownej (chyba że zostanie zapisana jako szkic - wtedy nie jest publikowana).
Załączniki: 7732666.jpg (11.7 Kb)

Przed zadaniem pytania skorzystaj z funkcji "Szukaj". Poprawny tytuł oraz dział ułatwi odpowiedź na pytanie.
qeep
Postów: 3
Reputacja: 0
Wiadomość # 3 | 17:04
Witam,

podepnę się pod temat, bo mój problem także tyczy się aktualności. Tzn. gdy dodam nową wpis na głównej stronie to jest ok. Widać ją poprawnie! Ale jeśli kliknę na tę wiadomość w celu rozwinięcia newsa, to ten wpis znajduje się w centrum strony, jak również na lewym słupku strony.
Przykład:
strona głowna

wpis:

co jest nie tak? proszę pomóżcie!!! cry cry
Post edytowany przez qeep - Czwartek, 13-06-2013, 17:05
Fantagiro
Postów: 135
Reputacja: 2
Wiadomość # 4 | 17:02
Jak wejdziesz w rozwinięcie wpisu, to u ciebie ten efekt powoduje grafika na dole po lewej stronie.
Wystarczy pomyśleć i przyjrzeć się temu co się dodaje.