• Strona 1 z 1
Forum uCoz » Zarządzanie systemem » Ogólne pytania » Czy to już koniec?
Czy to już koniec?
Czy to już koniec kariery kreatora ucoz.pl?
1.Tak[ 2 ][50.00%]
2.Nie[ 1 ][25.00%]
3.Nie wiem[ 0 ][0.00%]
4.Nie, ale został zatrzymany[ 1 ][25.00%]
Ogółem odpowiedzi: 4
Administrator
Reputacja: 0
Wiadomość # 1 | 20:28
Witam!
Zastanawiam się czy to jest już koniec kreatora.
Odwiedźcie stronę www.ucoz.pl oraz www.ucoz.com i sprawdźcie NAJNOWSZE aktualizacje.
Ponadto Support (Zespół Wsparcia Technicznego) zamknęli.

Przemyślcie to!

PS: Kiedy ostatnio odwiedził nas na forum jakiś administrator?

Pozdrawiam,
Łukasz

Uwaga:
Nie jestem administratorem. Mój profil na koncie na mojej stronie internetowej ma taką nazwę.

Łukasz
Sunny
Reputacja: 1
Wiadomość # 2 | 10:56
Administrator, Thank you for your attention to our wellbeing.
It is true, that the ucoz.pl technical assistance has been transferred to English. We found, that that makes support as a whole more effective, although we are sorry for the inconvenience. One of the reasons of the existence of these forums is to get the users to help each other as well.
If you write to support in Polish we will answer you. The localization is active. We are actually now installing a new translation tool that will help us make the changes quicker.
We are also preparing a new product that might be a very welcome surprise to all our users.

Sincerely,
The uCoz team
noroman
Wiadomość # 3 | 20:17
Witam wszystkich użytkowników ucoz.pl smile
Chcę powiedzieć że dla mnie to dopiero początek przygody z budowaniem stron. Znalazłem ten portal przypadkowo na rosyjskich stronach i spróbowałem biggrin , proszę sprawdźcie jak mi idzie, zajrzyjcie do mnie: http://autogreece.ucoz.pl
Proszę o opinie o wyglądzie strony oraz sugestie co można jeszcze dodać oraz ulepszyć żeby stała się bardziej profesjonalna.
Być może ktoś z Was poszukuje auta, pomogę w urzeczywistnieniu marzeń smile

Zapraszam !!
Post edytowany przez noroman - Wtorek, 31-03-2015, 20:21
bigblog
Reputacja: 4
Wiadomość # 4 | 21:51
noroman, nice site smile We wish you all the bests for your projects wink

Best regards
József, uCoz.

Manager of the International Development
(Oct 2013 - Sept 2017) I no longer work for the company
noroman
Wiadomość # 5 | 22:01
Thank you very much, I'll try to keep this level. biggrin
Administrator
Reputacja: 0
Wiadomość # 6 | 19:25
Cytat noroman ()
Witam wszystkich użytkowników ucoz.pl
Chcę powiedzieć że dla mnie to dopiero początek przygody z budowaniem stron. Znalazłem ten portal przypadkowo na rosyjskich stronach i spróbowałem , proszę sprawdźcie jak mi idzie, zajrzyjcie do mnie: http://autogreece.ucoz.pl
Proszę o opinie o wyglądzie strony oraz sugestie co można jeszcze dodać oraz ulepszyć żeby stała się bardziej profesjonalna.
Być może ktoś z Was poszukuje auta, pomogę w urzeczywistnieniu marzeń

Zapraszam !!

Witam!
Ładnie Ci Wyszło.

Cytat Sunny ()
Administrator, Thank you for your attention to our wellbeing.
It is true, that the ucoz.pl technical assistance has been transferred to English. We found, that that makes support as a whole more effective, although we are sorry for the inconvenience. One of the reasons of the existence of these forums is to get the users to help each other as well.
If you write to support in Polish we will answer you. The localization is active. We are actually now installing a new translation tool that will help us make the changes quicker.
We are also preparing a new product that might be a very welcome surprise to all our users.

Sincerely,
The uCoz team

Czyli rozumiem, że planujecie kontynuować polski kreator?

Pozdrawiam,
Łukasz

Uwaga:
Nie jestem administratorem. Mój profil na koncie na mojej stronie internetowej ma taką nazwę.

Łukasz
noroman
Wiadomość # 7 | 19:36
Dzięki Łukasz za pochwałę, jestem tylko użytkownikiem i myślę że warto kontynuować taki projekt. Daje on wielkie możliwości zaistnieć w sieci ludziom którzy nie mają możliwości zapłacić za budowę strony internetowej i którzy mogą w ten sposób rozreklamować swój biznes. Moim zdaniem jest to SUPER biggrin
Dobrze by było mieć troszkę więcej bezpłatnych szablonów do wyboru ale i to co mamy jak na początek wystarczy. wink

Pozdrawiam
Post edytowany przez noroman - Piątek, 10-04-2015, 19:39
bigblog
Reputacja: 4
Wiadomość # 8 | 22:56
Administrator, yes. The Polish localization is still active, and it will continue working.
Manager of the International Development
(Oct 2013 - Sept 2017) I no longer work for the company
Forum uCoz » Zarządzanie systemem » Ogólne pytania » Czy to już koniec?
  • Strona 1 z 1
Wyszukiwanie: