|
Forum uCoz Ogólna informacja Ogłoszenia Dzień z Życia Wsparcia Technicznego uCoz (Czyli dział uCoz pracujący najbliżej każdego użytkownika) |
Dzień z Życia Wsparcia Technicznego uCoz |
Dzień z Życia Wsparcia Technicznego uCoz W ostatnich tygodniach wypuściliśmy znaczną liczbę uaktualnień systemu. Wciąż dodajemy nowe funkcje i aktualizujemy istniejące, przeprojektowujemy wygląd system i usprawniamy wszystko, co tylko się da Dziś za to chcemy opowiedzieć Wam o dziale w naszej firmie, który pracuje najbliżej klientów. Zgadza się, chodzi o Wsparcie Techniczne. Chcielibyśmy opowiedzieć o innowacjach w zakresie usług wsparcia technicznego, a najważniejszą z nich jest przejście do nowego systemu przetwarzania pojedyńczych zapytań OTRS. OTRS- czyli Open-source Ticket Request System (z ang.: Otwarty System Zgłaszania Zapytań)- to bezpłatny i otwarty system rozwiązywania zgłoszonych problemów. Każda firma lub organizacja może skorzystać z OTRS aby porządkować przychodzące zapytania i śledzić postęp dialogu odnośnie każdego ze zgłoszeń. http://en.wikipedia.org/wiki/OTRS Powód dla którego system ten został wprowadzony jest prosty- uCoz wciąż się rozwija, liczba pojawiających się zapytań także więc rośnie. W pewnym momencie okazało się, że uprzedno stosowane narzędzia nie zdadzą już egzaminu a nasza firma potrzebuje rozwiązania, które pozwoli na skoncentrowanie wszystkich zapytań w jednym miejscu. OTRS radzi sobie z tym zadaniem doskonale. System posiada również szereg innych niezaprzeczalnych zalet:
Oczywiście, standardowa wersja programu nie odpowiadała w każdym stopniu naszym wymaganiom, została więc odpowiednio dostosowana. Proces ten wciąż trwa- cały czas ulepszamy system aby przetwarzać zapytania szybciej i poprawiać jakość odpowiedzi. Po uporządkowaniu wszystkich strumieni zapytań w jednym interfejsie przeciętny czas odpowiedzi skrócił się. Poniżej- kilka statystyk na temat Wsparcia Technicznego uCoz:
Rozróżnienie zapytań ze względu na ich typ ukazuje poniższy wykres: Jak możecie zobaczyć, znacząca część zapytań to zgłoszenia nadużyć oraz wiadomości wysłane przez formularz “Skontaktuj się z nami”. Dostajemy też wiele powiadomień o problemach ze stronami oraz domenami a także zgłoszeń na temat malware i nielegalnej zawartości stron. Na podstawie takich powiadomień specjaliści z naszego Wsparcia Technicznego decydują czy dana strona powinna być zablokowana czy też wystarczy powiadomić administratora witryny. Jak wspomniano powyżej- wciąż ulepszamy działanie naszego Wsparcia Technicznego. Jesteśmy pewni, że narzędzia które wprowadzamy, jak również Wasze opinie i feedback, sprawią, że nasza praca będzie cechować się jeszcze większą efektywnością i jakością. |
| |||
| |||